Najčešće postavljana pitanja
Ukoliko ne pronađete odgovor na vaše pitanje kontaktirajte nas putem e-maila office@gradis.co.rs ili broj telefona +381 34 6-393-393
Da li je moguća isporuka proizvoda van Srbije?
Isporuku proizvoda poručenih na webshop-u www.gradis.co.rs za sada vršimo samo na teritoriji Srbije.
Koliko će iznositi trošak dostave ako odjednom poručim više proizvoda?
Troškovi dostave se razlikuju u zavisnosti od ukupne težine (mase) robe sa porudžbine i uvek su jasno istaknuti, kako na stranici proizvoda-robe, tako i u korpi. Ukupan trošak dostave dvaju ili više roba može biti manji od zbira troškova dostave tih roba pojedinačno. Pre zaključenja kupovine jasno je istaknut ukupan iznos koji će kupac platiti, podeljen na vrednost poručenih roba i vrednost troška dostave. Cene dostave paketa možete pogledati na stranici DOSTAVA.
Kako mogu da proverim status svoje porudžbine?
Kreiranje korisničkog naloga na našem sajtu vam daje mogućnost praćenja statusa porudžbine. Uđite na vaš profil, a potom kliknite na sekciju “istorija porudžbina”. U njoj ćete videti status svih porudžbina koje ste napravili.
Kako da se ulogujem kada zaboravim šifru?
Kliknite na znak pitanja koji se pojavljuje u polju za unos šifre. Nakon toga unesite mail na koji će stići instrukcije za promenu šifre.
Submit a task
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus.
Pošaljite poruku
Kontaktirajte nas preko kontakt forme ili pošaljite e-mail na office@gradis.co.rs
Trusted experience
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus.