Postupak reklamacije proizvoda
Reklamacije
U slučaju nezadovoljstva robom kupljenom na webshop-u www.gradis.co.rs, kupac ima pravo da je vrati u roku od 14 dana od dana isporuke, i to tako što će poslati pisano obaveštenje na e-mail adresu info@gradis.co.rs ili na adresu Gornjomilanovačka 175, 34000 Kragujevac.
Povraćaj robe
Kupac može vratiti robu isključivo ako je neoštećena, u originalnom pakovanju i ima prateću dokumentaciju koja je zajedno sa njom isporučena (račun, garancija, uputstvo za upotrebu).
Ukoliko kupac robu kojom je nezadovoljan vraća poštom, troškove ove dostave snosi on sam.
Povraćaj sredstava
U roku do 14 dana od pristizanja obaveštenja o povratu robe od strane kupca, a nakon prema neoštećene robe u originalnom pakovanju i sa svom pratećom dokumentacijom, naše preduzeće će kupcu vratiti celokupan iznos, na isti način na koji je uplata izvršena, osim ako se izričito ne zahteva drugačije.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, GRADIS centar doo je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja.
Pre predaje poručene robe kurirskoj službi, naši zaposleni će je detaljno proveriti i osigurati da na njoj nema vidljivih oštećenja. Roba će biti pakovana na način koji sprečava njeno oštećenje u prevozu. Prilikom preuzimanja robe od kurirske službe, kupac je dužan da je pregleda i za sva eventualna oštećenja uloži prigovor licu koje vrši isporuku.
Ukoliko kupac nakon preuzimanje pošiljke (po odlasku predstavnika kurirske službe) na robi primeti fizička oštećenja nastala tokom prevoza, može ih u roku od 24 h prijaviti na adresu info@gradis.co.rs Reklamacije podnete na ovaj način ćemo detaljno ispitati sa kurirskom službom, ali zadržavamo pravo da ih odbijemo. Reklamacije na fizička oštećenja podnete nakon više od 24 h od trenutka isporuke ne mogu biti uvažene.
Svaka roba na webshop-u ima svoju sliku i opis. Iako smo se trudili da slike i opisi budu verodostojni, ne možemo garantovati apsolutnu tačnost podataka. U slučaju da roba ne odgovara njenoj slici ili opisu sa sajta kupac ima pravo da je vrati, pri čemu će mu kompletna vrednost računa biti nadoknađena.
Kvar u garantnom roku
U slučaju kvara u garantnom roku, kupac se može obratiti preduzeću GRADIS centar doo kao trgovcu, ili ovlašćenom serviseru koji je istaknut na garantnom listu. Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača.
Potrošač prigovor podnosi usmeno u nekom od maloprodajnih objekata prodavca, na papiru ili nekom drugom, potrošaču dostupnom, trajnom mediju, u nekom od maloprodajnih objekata prodavca ili na e-mail adresu: info@gradis.co.rs, s tim da je potrošač dužan da sporni uređaj dostavi u neki od maloprodajnih objekata prodavca.
Trgovac će, ukoliko potrošač to zahteva, učestvovati u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova (čl.151 Zakona o zaštiti potrošača, Sl.glasnik RS 88/2021).
Za sve detaljnije informacije i pitanja možete nas kontaktirati na broj telefona 034/6-393-393 ili e-mailom na info@gradis.co.rs.